fredag 7. september 2012

Flaskepost uke 36


SMÅFISKAN


Jeg kan løpe,
jeg kan hoppe.
Jeg kan gå og
jeg kan stoppe.

Jeg kan gråte,
jeg kan smile.
Jeg kan tro og
jeg kan tvile.

Jeg kan lukte,
jeg kan føle.
Jeg kan se og
jeg kan søle.

Jeg kan smake,
jeg kan høre.
Jeg kan alt det
jeg vil gjøre!

(Mona Jørgensen Berge)


Dette diktet beskriver veldig godt hva barna gjør og opplever i barnehagehverdagen :-)


Denne uke var det en regnuke, defor gikk vi ut og sølte i søledammene og sprang i regn. Også begynte reisen til spania. Vi lærte litt spansk og på fredag tok vi flyet til spania. Vi fikk et pass, flybilett og så var det avreise. Det var noe turbulens men det gikk bra til slutt. På mandag skal vi lande i spania. 

Ha ei riktig god helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...