mandag 10. januar 2011

Alfabetslange


Alfabetslangen er laget av Dannys Tresmie på Kvikne.




Ukas høydepunkt: Delfinklubb! Iallefall for meg:)
Jeg gleder meg stort til hver klubb.
Flotte jenter
utrolig mange spennende refleksjoner
og utvikling i lange baner.

Herlig!

I dag finpusset vi på bøkene, vi har rukket å bruke opp ei hel bok første halvår.
Vi har planlagt aktiviteter fram til sommerferien-
og tro meg- vi skal finne på masse spennende sammen.
Selv om Oslotur og sydentur vil foregå på nett...

Alle tre får oppfyllt nesten alle ønsker
9 av 10 må sies å være bra.

Midt i planlegging og finpussing ble plutselig babyer et tema.
Jentene har masse kunnskap om temaet,
  så boka "I magen bor en baby"-
ble rett og slett alt for barnslig.

Jeg har svart av beste evne-
og vi har sett bilder på nett.

Foto: Babyvärlden.se

Det er godt mulig det vanker flere spørsmål på hjemmebane i kveld... 


Camilla






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...